UniStay

Știați că, la nivelul facultăților, în timpul studiilor de licență, media ratei de abandon pe întreg parcursul studiilor de la UBB este cuprinsă între 14,8% și 39,2%? Cei mai mulți studenți care abandonează fiind în anul 1 sau 2 de licență.

Analizând aceste statistici, ne-am întrebat ce putem face pentru a diminua creșterea ratei abandonului universitar și a veni ca un sprijin pentru studenții care simt că nu sunt la facultatea potrivită, nu și-au folosit corect timpul și lucrurile care îi pasionează, sau pur și simplu nu știu dacă facultatea aleasă îi poate ajuta în viitorul pe care și-l doresc. Așa a apărut, după un lung research și multe brainstorming-uri, proiectul UniStay.

Pentru că viața ne învață constant lucruri noi, inclusiv despre noi înșine, cel mai bun lucru pe care îl putem face este să acordăm atenție dorințelor din subconștientul nostru, nu criticilor din jur! Astfel, UniStay vine promițător cu o serie de informații utile pentru studenți. De la informări cu privire la alte specializări din UBB și facilitățile acestora, la programe speciale de consultanță UBB, cum sunt CCOPA și StudHubUBB, până la training-uri de time management și învățare eficientă. 

Pe data de 27 aprilie a avut loc training-ul de Time Management, iar studenții au fost foarte încântați de informațiile primite.

Mădălina Tudor (participant în cadrul training-ului de time management ne-a povestit în câteva rânduri despre experiență: „Doamna Illyes, psiholog în cadrul CCARMA, ne-a vorbit despre metode eficiente pentru a ne organiza timpul și activitățile astfel încât să reușim să facem tot ceea ce ne-am propus. Aceasta a punctat cât de important este să alcătuim un task-list zilnic și câteva metode precum: 

– metoda Pomodoro în care 25 de minute lucrăm și 5 minute luăm pauză

– „metoda broscuței”, inspirată dintr-un citat în limba maghiară  ce ne îndeamnă să începem cu ceea ce este mai dificil

– „metoda 80-20″ care sugerează faptul că folosind 20% efort putem îndeplini 80% din obiective.”

Atmosfera a fost una primitoare, în care participanții s-au simțit confortabil sa pună întrebări, chiar și să vorbească despre cum au abordat problema organizării și cum a funcționat pentru ei.

Așadar, te așteptăm ne urmărești postările evenimentului UNIStay pe Facebook și să participi la următoarele 2 webinare, primul pe 05.05 despre cum să-ți construiești propriul traseu academic (de la ora 18:00) și cel de pe 07.05 despre învățarea eficientă, de la aceeași oră 😀

Înscriere aici


Articol redactat de Andi Alupei

Comentarii

comments

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.