Cu bune, cu rele, cu cafea cât încape și provocări neașteptate dar binevenite, viața într-o agenție de digital marketing e mereu plină de aventură. Clienți, mail-uri, telefoane și deadline-uri oriunde privești, lucratul într-o firmă de publicitate sau marketing aduce cu el un haos ordonat, plin de creativitate și oameni pasionați.

Iar KLAIN nu este o excepție, așa că astăzi o să povestim despre cum a luat naștere această companie și care este mecanismul din spatele ei.

Punându-și bazele în anul 2007 și focusându-se primar pe proiecte ce își aveau rădăcinile în domeniul cazării, precum pagina bunadimineata.ro sau cazare.info, agenția KLAIN a răspuns cererii și nevoii clienților, începând mai apoi să își extindă portofoliul de servicii și către dezvoltarea atât a website-urilor cât și a conținutului ce avea să le contureze personalitatea.

Odată cu trecerea și evoluția internetului, agenția a menținut ritmul și s-a dezvoltat pentru a putea oferi o gamă variată care să cuprindă toate serviciile și instrumentele necesare unei afaceri dornice de a genera profit din prezența în mediul online.

Dintr-o echipă gata de a aduce schimbare palpabilă alcătuită din 2 persoane, în anul 2016 KLAIN s-a transformat oficial cu actele și atitudinea corespunzătoare, în agenția de digital marketing care este până în ziua actuală.

Cred că odată cu dublarea echipei de-a lungul anilor, am dublat și creativitatea și ne-am adaptat constant nevoilor actuale, indiferent de perioada în care ne aflam. Suntem mereu în căutare de mai bine și de excepțional.”, afirmă liderul echipei, Valentin Bolboaca.

Din 2007 și până în prezent, agenția a fost implicată în proiecte de lead generation atât pentru firmele din România cât și din afara țării, pe zone de servicii și produse adresate segmentului B2B și zona de tehnologie (SAAS-uri, ERP-uri, outsourcing etc.). Optimizări pentru procesele de comunicare online, strategii de marketing, design-uri în rândul sutelor și zeci de produse promovate și aduse în lumina refelctoarelor – KLAIN  knows and has done it all.

Folosindu-se de instrumente de măsurare a rezultatelor obținute în urma acțiunilor stabilite, toate rezultatele și obiectivele sunt analizate, iar mai apoi și atinse. Viziunea este clară: servicii transparente, cod curat, texte corecte și marketing creativ, gata de a descoperi care este elementul ce va face diferența.

Dacă vă întrebați care este mai exact procesul după care se ghidează compania pentru a-și atinge țelurile și cum adună ❤️ , suntem aici să vă explicăm the how and why. Urmărind 4 etape principale în cazul oricărui proiect, procesul devine clar și eficient pentru fiecare client și cerință în parte.

Prima etapă constituie în setarea unui obiectiv, ce contribuie la dezvoltarea business-ului partener prin îmbinarea creativității cu un focus pe rezultatele finale. Următoarea etapă este strategia, unde sunt identificate noi oportunități asupra cărora se pot crea strategii ce vor crește afacerea. Comunicarea constantă și deschisă cu clienții este mereu o prioritate, acestora oferindu-si-le consultanță pe toată durata desfășurării proiectului. Balansul dintre lumea concisă și rigidă a datelor și cea haotică a resursei umane este găsit și păstrat cu atenție, pentru a păstra doar the best of both worlds. Etapa a treia este cea de implementare, unde intră în joc tot efortul celorlalte etape. Aici sunt create campaniile de marketing personalizate, ce se aliniază cu misiunea și viziunea clienților. În funcție de nevoi, campaniile sunt personalizate și adaptate domeniului și publicului țintă potrivit. Etapa finală, cea de monitorizare, are ca scop analiza rezultatelor strategiilor de dezvoltare, pentru a fi mai apoi optimizate unde este necesar.

Toate etapele sunt urmărite conform acestei structuri, iar rezultatele sunt constante și pozitive. Printre clienții și colaborările de succes ale agenției KLAIN se numără New York Bagels, CSi Structural Software, Oqtagon Airsoft, Universitatea de Medicină și Farmacie Cluj și mulți alții despre care puteți afla detalii amănunțite în portofoliul acestora.

Provocări, muncă și dedicație – toate sunt prezente în viața unei agenții de digital marketing. KLAIN a reușit să se adapteze și evolueze odată cu timpurile ce au venit și au introdus noi elemente în ecuație, însă un lucru a rămas neschimbat. Atunci când lucrezi cu pasiune, motivația apare indiferent de moment sau provocare.

Pentru a afla mai multe despre agenția KLAIN, pagina oficială a acestora vă așteaptă cu nerăbdare, cât și platformele unde îi puteți cu același nume: pe Facebook, Instagram și Linkedin.

S-ar putea să-ți placă și...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.