Poate ești pasionat de lumea digitală și poți ține pasul cu tehnologia. Totodată, poate visul tău, când erai mic, era să-ți deschizi un magazin de  jucării. De acolo pornește totul, de la o idee care pare nesemnificativă pe moment, dar poate avea un succes garantat în timp dacă este adaptată la cerințele pe care le cere actualitatea. 

Pentru început, nedocumentat, concepe schema visului tău, schema afacerii pe care vrei să o înființezi, așa iți constați propria evoluție.Așadar, atașez o listă cu o serie de cărți cu ajutorul cărora te  poți documenta mai bine în domeniul marketingului și al comunicării:

  1. Psihologia persuasiunii – Robert B. Cialdini

Presupun că scopul afacerii tale este să-ți fie cumpărate produsele, nu? Vrei să convingi oamenii că produsele tale sunt de o anume calitate și că trebuie neaparat să le achiziționeze.

Ei bine, Robert B. Cialdini te poate ajuta cu asta. Cartea scrisă de acesta te ajută să faci acest lucru și să-ți faci clienții să zică un categoric DA, atunci când vine vorba de produsele tale. Totul se află doar la un click distanță.

  1. Guerilla marketing-profituri mari cu investiții mici – Jay Conrad Levinson

Luptele de guerilla și marketing? Domenii diferite, nu? Pe cât de diferite, pe atât de asemănătoare. 

De-a lungul timpului, Jay Conrad Levinson a dezvoltat o nouă strategie de marketing cu ajutorul tacticilor de luptă guerilla. Așadar punctul forte pe care îl prezintă autorul în carte, este acela prin care îți poți permite să-ți promovezi produsele cu bani puțini.Totodată prin strategia guerilla, Levinson vine în ajutorul investitorilor, și nu numai, cu diferite idei de afaceri mici și mijlocii, ce nu dispun de un capital mare.

Ești la început? Te afli într-un impas? Nu știi de unde să incepi și nu știi cum să-ți promovezi produsele cu bani puțini? Cumpără cartea de aici și după, aplică ce ai citit.

  1. Principiile marketingului – Philip Kotler

Această carte este esențială în biblioteca ta, mai ales dacă ești la începutul carierei, fiind denumită și Biblia în marketing.

Philip Kotler este unul dintre cele mai importante și influente personalități din domeniul marketingului, cartea scrisă de acesta prezentând și explicând printr-o serie de exemple  preluate din viața reală, suplimentând astfel bagajul tău de informații și cunoștințe. Așadar, dacă vrei să ai cartea-n bibliotecă, fără un termen limită de predare, poți să o cumperi de aici.

  1. The Adweek copywriting handbook  – Joseph Sugarman 

Chiar dacă este o carte în engleză, Joe Sugarman oferă în acest ghid practic, o serie de îndrumări și sfaturi de specialitate cu privire la ceea ce este necesar pentru a scrie o copie, care atrage și motivează clienții să cumpere produsul respectiv. 

Această carte este este resursa pentru succes garantat și nelimitat și poate fi achiziționată accesând linkul acesta.

  1. Noile reguli de marketing și PR – David Meerman Scott

Tehnologia evoluează din ce în ce mai repede, așa că și tu trebuie să faci asta. Această carte urmărește noile strategii de marketing de pe piață. 

Davdid Meerman Scott aduce la cunoștință că unul din elementele care te pot conduce spre success este comunicarea, indiferent de mediul în care o produci. Felul în care interacționăm este foarte important, mai ales atunci când te afli în vârful piramidei

Lasă-te inspirat și învață, citind această carte, cum te poate ajuta internetul și comunicarea în noua ta afacere, accesând acest link

Acum, că știi ce materiale să citești, începe să pui în practică ceea ce citești și începe asta prin a compara schema afacerii tale pe care ai făcut-o înainte să fii documentat și realizează una după tot ceea ce ai citit. Așa vei valorifica și pune în practică ceea ce ai învățat prin simplu fapt că ai citit.

Articol redactat de Mihalache Gabriela-Simona

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *